Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Tuesday, March 15, 2011

Mood .

Makin nak exam ni lah, aku makin takde mood nak buat pape. Makin cepat marah walaupun itu cuma benda kecil. What a fcuk ! Bengang do kalau selalu macam tu. Huh -_- . Nak study ? Huh, bukak je buku terus blur. Dahlah tak ada duit dah ni. Sekarang lah pulaknya, barang cepat habis lah, nak isi perut ni lah. Damn, man ! Meluat do hidup macam ni. Lagi 3 minggu nak final, aduhaii ! -,- . Bosan hidup dalam tekanan ni. Fed up seyyy ! Apa lagi masalah aku eh ? Hmmm, ontahlah jang ! Eden pun tak tahu nak cakap apo laie . Yang aku tahu, aku takde mood nak buat apa. Kecuali sekarang ni aku ligat main rubic cube. Tak semenggah betul perangai ! Aku main pun sebab nak lupa masalah aku ni. Kadang kadang aku melukis. Kadang kadang, aku tidur terus. Seronok tidur ni. Sampai maghrib pun aku sanggup tidur. Bila bab belajar ? Huh -_- , tak sampai 5 minit, dah Dummmm ! Tidurlah tu. Haha ! Terasa menyampah pulak dengan perangai sendiri ni. Sila tampar diri sendiri, athirah. Awak sangat annoying tahu !

No comments:

Post a Comment