Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Friday, March 18, 2011

Looks like Im the bad guys, here !

Nowadays, there's been a lot of conflict between me and my classmates. We always fight. But, kenapa semuanya macam salah aku sorang ? Damn do ! Aku benci kalau terstuck dalam keadaan bodoh macam ni. wtf ! Cakap aku ego lah, apa lah ! Try standing on my shoes, dude ! Baru kau boleh rasa! Cakap memang senanglah, bitch ! Bengang gila ! Macam kau lah yang baik, suci ! Kalau dah perangai senang touching, jeles tengok aku dengan budak lelaki, apahal tu ?! Still salah aku lagi ke ? Siap delete gambar aku dengan setiap budak lelaki. Apasal tu ? Kalau delete gambar orang lain, aku no wonder sangat lah ! Hish, aku benci do orang macam kau ni ! Tension ! Kalau aku badmood, mulalah fikir lain. Memang setiap masa aku kena happy ke, senyum selalu, buat lawak tuk kau ! Memang nak macam tu selalu ke ? Hey, Im a human too lah ! Bukan nya robot yang kau boleh masukkan duit syiling, then happy memanjang ! Aku tak boleh nak explain every single thing sebab kau akan debat balik apa yang aku cakap. What the ?! Like it is my fault ! Bodoh lah manusia macam ni. Urhh, tak sabar nak habis, then this will be over. Tak perlu untuk aku selalu mengadap muka fake kau tu. Serious, I dont give a damn about you !

No comments:

Post a Comment