Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Tuesday, March 8, 2011

Health .

Nowadays, my health's condition is very unstable. Aku selalu migrain ang sakit tekak . Damn, unlike ! Hmm, sekarang ni pun aku sakit tekak gila. Macam ada semut tengah turun naik tekak aku ni bawak cebisan-cebisan organ aku ni. Gatal sangat-sangat ! Macam nak garu -_-" . But, what can i do, right ? Kenalah tahan. Nak batuk pun lembut je, takut terlebih gatal pulak. Urghhh, pasal migrain pulak . Memang Im in painlah. Sampai tak boleh study. Tak boleh buat kerja lain. Gilalah, nak tidur pun take time. Pening sangat. Bila cakap ngan parents, dua-dua cakap ' Adik tak pakai spec tu ! Pakailah, tu yang migrain tu ! ' Aku ni bukannya jenis specky person. Always pakai everytime. Aku on, off ! Rimas lah pakai selalu. Lagipun, bila pakai tudung, mesti kembang tudung cause ikut jenis specs. Dahlah, specs aku tu old school punya design. Memang gabaklah ! Huh -_-". Tak tahulah nak buat macam mana dah. Penat pasal semua ni, especially my health. ;(

No comments:

Post a Comment