Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Thursday, February 10, 2011

Masalah Perempuan

Hari ni merupakan the worst day of the week. Aku kena masalah perempuan. Damn, tak suka! Kalau sakit sikit, takpelah. Ni sampai buat hari aku yang indah bertukar suram. Muka kalau tak berkerut memang tak sah. But, the thing that make my day more miserable is when Encik Zakir know that im in suffer with this 'perempuan' sickness. Memang malu gila. Dalam kelas with all the boys. Budak lelaki zaman sekarang bukannya macam dulu-dulu lagi. Nerd je, tak tahu pun girl sickness tu apa kan. Here is some of the conversation :

 Time ni kelas tutor Ekonomi.

Aku masuk kelas dengan tangan di perut, muka yang masam menahan kesakitan yang melampau.

Mr. Z : Awak sakit ke? Balik jelah. ( Dengan nada sempoi nak dead ! )
Victim : Taklah ( sambil menggeleng )

After a few minutes, aku just relaks kan kepala kat tingkap, then Mr. Z pandang dan berkata :


Mr. Z : Awak balik berehat jelah.
Victim : Takpelah, kalau nak balik pun mana boleh balik blok ( minggu ponteng sifar-what a bull**** )
Mr. Z : Sape-sape yang ada panadol pink tu bagilah kat dia ni.
Victims : -_________-""""'
Mr. Z : Alah, budak lelaki mana tahu panadol pink  tu apa. ( padahal soleh dah pandang aku and senyum sambil mengangguk, itu kau kata tak tahu pape!!! )

Hajeera : Macam mana Mr. Z tahu kau p_r_o_ ?
Victim : Tak tahu, tapi scary kot.
Hajeera : :O ( muka macam taknak percaya )


And, aku memang malu sangat time tu. Kalau boleh mahu je aku terjun tingkap. Aduhai, tercalar sedikit maruahku. Huh! -_-"
 



                                                                                                                        malu nak ngadap Mr.Z. -_-'

No comments:

Post a Comment