Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Tuesday, February 8, 2011

Hello

Hey, aku baru je meng'update' blog ke dua aku. Blog first aku just biarkan. Sayang nak delete. Hmm, selama ni aku just baca blog orang dan kaji. Aku tak mampu nak buat ayat-ayat gah macam blog yang lain. Tapi, aku seronok baca. Blog yang baru ni aku just nak tulis apa yang aku suka dan buat tatapan aku. Bukan cuma untuk membuat orang suka baca blog aku. Kalau orang tak suka apa yang aku tulis, silalah ke tepi dan hilangkan diri. Aku tak amik kisah.

Okay.

Tahun ni, aku semangat sikit nak buat macam macam. Maybe semester ni punya subjek boleh tahan senang. -_-". Tak sabar nak habis matrik, then duduk menganggur kat rumah until dapat sambung buat degree. Hmm, about degree, aku harap dapat sambung buat accounting dekat Uitm Shah Alam. Tak tahu kenapa, aku semangat nak masuk sana berbanding uni yang lain. Plus, dekat sikit ngan rumah. Setiap kali aku bagitahu hasrat murni aku dekat member, mesti ada yang kaki mencelah ' ntah-ntah dapat Uitm Machang!' -__-'' (hampeh kot ) makin jauh pulak dapatnya. Tak sanggup nak duduk jauh-jauh dah. Banyak makan duit. Dahlah aku ni pemboros gila piggy!


Hmm, selamat kembali berblogging, Athirah :D

No comments:

Post a Comment