Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Saturday, February 12, 2011

Future Planning ( konon-konon ! )

Hello thirah,

Tajuk entry aku hari ni pasal future planning aku. Just plan bukan real. Tapi kalau benda ni jadi ikut flow, orait jugak. Haha, first aku suka sangat nak anak. Haha ( weirdo ! ) Haha, aku dah plan nak masukkan diorang sekolah apa, minum susu apa, nak jadi apa. Haha, getting excited. Aku kalau boleh nak anak empat, tapi semalam budak blok aku cakap better amik number ganjil sebab number kesukaan Allah. So, aku decide nak anak lima terus. Kalau kembar, its getting more interesting sebab kuranglah sikit sakitnya kan. Haha ! :) This is my kids list :


Anak First.

Nama tak tahu lagi. Still searching. Haha :) Belajar b-boy ( terpengaruh dengan Showdown 2010 ) Bytheway, the baby is a boy! Haha !

Anak Second 

Unknown name. Wear a cute baby cap. Yang ada tanduk tu kan. Waahhh, so adorable ! Of course a boy!

Anak Third and Fourth

Still searching. Will update later.

Anak Fifth ( Last )

Yang pasti, girl ! Haha, Nama dah ada . Yang pasti nama dia Orked Khalish. (Tengok cerekarama Ampunkan Daku last night ! ) haha

Im so a weirdo. Haha, saje je plan. Tak tahu jadi ke tak,kan! Bak kata orang, kita merancang, Dia yang menentukan. So, just planning je okay! Nama pun future planning. Jangan nak fikir bukan-bukan. Haha, Harap menjadi. Chewahhh! Insyaallah. :)


                                                                                                                             Si pelik Athirah. :)

No comments:

Post a Comment