Sedikit Pemanis Hidup

Dont burden anyone .

Tuesday, February 15, 2011

Berpasang-pasangan.

Hello for today !

Hari ni aku teringin nak cakap pasal berpasangan atau kata lain 'couple'. kebanyakan member aku sendiri pun dah ramai yang couple. seriously im really happy for them. bila dengar diorang break, rasa macam 'what the ?!' yelah kan, couple bukan main lama, tiba-tiba putus pulak. kesian kot. nanti macam-macam lah benda tak elok jadi. but most of member aku, masih kekal. that's more i like it. ada jugak member aku yang baru couple (ehem, ehem, kau lah tu, erma ! ) haha. seronok tengok diorang. :)

Of course, sekarang im still single. memang someday tu, tiba-tiba aku teringin nak couple balik. But, sekejap jelah. sebab nya aku ni cepat bosan, and i think single is better ! lagipun pengalaman lama buat aku seram nak couple balik. cukuplah apa yang dia dah buat kat aku. rasa menyesal menangis sebab dia. langsung tak berbaloi. buat bil air mata aku naik je. So, bagi yang belum pernah couple, i would say Congrates, dude ! kau simpan lah first love kau tu ketat-ketat sampai jumpa Mr. Right ! haha, sekarang ni pun aku kunci pintu hati aku ni rapat-rapat. kunci dia pun aku tak jumpa cari. Tengoklah lagi beberapa tahun lagi kan, bila otak dah matang, dah pandai kesat hingus sendiri, barulah aku cari kunci tu balik. :) Yelahkan, aku tak cantik, jahat (okay, itu tipu ! baik sikit ! ) but, i know someone is there for me ! I know he can accept me just the way i am, loving me for infinity. Kena tunggu. lagipun kalau abang-abang aku tahu aku bercouple ni, mahu tak cukup tanah aku dikejarnya. Haha ! Haaa, untuk abang-abang aku, cepatlah sikit kahwinnya. Umur dah makin meningkat ni haaa ! lagipun jeles tengok member yang lain dah ada kakak ipar ! boleh dapat kakak ipar tiga sekaligus !

So, untuk member aku yang masih dalam fasa bercouple, aku doakan korang kekal lah. Jangan break-break. Tak masyuk ! haha, biar beranak cucu. Haha,

One more thing. Salam Maulidur Rasul, muslimin -muslimat di seluruh dunia.
And, hell-Valentine's Day ! ( jangan mengada-ngada sambut, nabi tak ngaku umat ! )

No comments:

Post a Comment